Tibidabo i carretera de les Aigues i Ronda Verda

54Km
+1000m acum

Track aquí,amb el nom 150501 Aigues-Tibidabo-Torrebaro

Magnifica sortida per la major part de la Ronda Verd de Barcelona.

En tren fins a Sants i per la Ronda del Mig a Diagonal per travessar el Parc Cervantes i iniciar la pujada la Plaça de Mireia d'Esplugues per darrera de l'hospital de Sant Joan de Deu i pel Torrent de Sant Pere Màrtir.

En la Plaça Mireia agafem la Carretera de les Aigües deixant Sant Pere Màrtir a l'esquerra i cap al mirador del Xipres. Pedralbes, Can Caralleu, Funicular de Vallvidrera, Font del Mont, Funicular de Tibidabo, Pla dels Maduixers i Barranc dels Penitents per on iniciem la Pujada a Tibidabo en direcció al Coll de la Mola i passant per la Font i els vivers de Can Borni.

Refrigeri a Tibidabo i passeig per les seves instal.lacions

Sortida de Tibidabo cap el Coll de la Mola i en el Coll de l'Erola anem a buscar de nou la carretera de les Aigües al Turó de Valldaura per la cara Nord de la Serra de Collserola i a l'ombra del Turó de Santa Maria i de Sant Cebrià i veient al peu de la Serra Cerdanyola i Sant Cugat, Mes lluny Sabadell i Terrassa i tancant la plana Montserrat i la Mola.

Una mica abans del Turò de Valldaura canvi de nou a la cara Sud de Collserola i ara les vistes son sobre Vall d'Hebron, Horta, Montbau, Nou Barris ... Al Portell de Valldaura, prenem direcció Torre Baró amb magnifiques vistes cap el Sud de Trinitat i cap el Nord de Vallbona, Monrcada i Reixac i Cerdanyola

Parada a Torre Baró i baixada a Vallboba anant a buscar la llera del Riu Besos que no deixarem fins a la seva desembocadura tot passant per Santa Coloma i Sant Adrià.

En la desembocadura girem de cap a Barcelona i travessant el Port Fòrum, el Parc del Auditoris, i per les platges de la Mar Vella, Bogatell i Nova Icària arribem al port Olimplic que creuem en direcció a la Barceloneta per arribar, al Palau de Mar i d'allà al final de la sortida en l'estació de França.