Cova Negra, amb molts corriols

DIUMENGE 19/04/15
Preguntes Frequents: FAQ
Cova Negra

Track en el lloc habitual

Despres de tornar de setmana santa hem fet dos sortides extra llarges per pistes:
-Trinitat, Vallcarca i Campdàsens
-La portals 2015

6 bikers ens trobem en el lloc habitual per fer una sortida a la Cova Negra una mica particular doncs l’objectiu és passar pel màxim número de corriols possibles.

Ens posem en marxa puntualment i per la Masia Cabanyes

Ens dirigim a Torre del Veguer i Can Martí i primer corriol: Can Martí - Can Masarelles

Agafem direcció falda del Montgros i fem el corriol de darrera de Mas Mongros que ens duu fins al camp de tir on ens espera el corriol que connecta amb el Torrent de l’Espluga i despres el que que, de baixada i en paral.lel al torrent, ens porta a la Subestació de Sant Pere de Ribes

Posem direcció al Bosc de la Serra i l’atravesem donant alguna que altra volta pels seus corriols en direcció al dipòsit d’aigua on iniciem els corriols del Turó dels Cocons, Pins de Can Jove, etc. en l’àrea de Puigmoltó.

Sortim d’aquests conjunt de Boscos per Puigmoltó i per la plana de Can Coll ens adreçem a Sant Pere, Can Timbas de la Quadra i Ca l’Escolà on iniciem un altre grup de corriols: els del Bosc de Can Bertran.

Abandonem el Bosc de can Bertran i agafem el camí que porta a la Casa de la Carrertera. Un Km despres tornem enrrera per un corriol que porta, per la riera de Jafre i en direcció a Can Marcer a l’entrada del Parc de la Penya del Duc

Per la Riera de Jafra, i en direcció a l’interior del Parc del Garraf arribem a la Cova Negra on mengem una mica i descansem.

Desfem camí i en arribar a Can Marcer posem direcció a la Casa de la Carretera pel mateix corriol que ja haviem fet al anar. En arribar al camí de Can Bertran - Casa de la Carretera prenem direcció Casa de la Carretera i en creuar-nos de nou amb la Riera de Jafra, ens hi fiquem per la seva llera (corriol-trialera) fins la seva desembocadura en la Riera de Ribes. Vaja pedregal !!!

Seguim la pista que va en paral.lel a la Riera de Ribes en direcció a Sitges i en Rocamar ens desviem a Can Girona. Ara toquen Colls
Fem el corriol que pel Bosc de Can Girona vorejant el Turó de Miralpeix per fer la Pujada de Sant Agustí que ens porta al Pla de l’Agutzilet
Del Pla de l’Agutzilet connectem amb el camí pedalable dels Colls pel corriol del Fons dels Milhomes

I finalment seguim el camí pedalable  fins a Vva on fem la cervesa final