Ermita de la Trinitat

DIUMENGE 09/11 a les 08:15h

No teníem clar on anar aquest diumenge. Finalment: Ermita de la Trinitat.

Crec que ja ho he dit varies vegades i no em sap greu repetir-me (i em repetiré segur). L'Ermita de la Trinitat, coneguda com el racó grec del Garraf, enamora.

Vam ser 5 els que a les 8:30 vam posar rumb cap a l'Ermita per Clos la Plana i fent alguns corriols, per començar en el bocs de Puigmoltó i els Pins de Can Jove.

Al Mas de les Farigoles primera parada per treure roba perquè malgrat vam començar amb fred els corriols ens van fer pujar la temperatura

Pas per la Plana de Can Coll i per Can Quadres de la Timba cap a la Casa de la Carrertera u d'allà a Mas Alba per on pugem al Collet de la Fita.

Petit descans per recuperar energies i hidratar-nos i de nou en marxa per la Serra del Gafarró.

Pista per bosc espès entre el Turó rodó, el Turó del Mig, el Pujol Petit, el Puif de Sant Isidre i la Penya del Llamp amb vistes cap a Sitges per una banda i cap a Vallcarca (peatge) per l'altra fins arribar a L'Antena

Vista de Sitges des de l'Antenna

I llavors deixant a la dereta La Trinitat arribem a l'Ermita de la trinitat.
Sols, amb un dia una mica gris, però amb ulls de sol sobre el mar ... Per quedar-se mud i disfrutar.

Res mes a dir.Sols disfrutar