Castelldefels - Begues - Sitges

DIJOUS 11/9 a les 07:30h
Hora prevista de tornada, les 13h

Castelldefels, Cami dels Peninets (Purgatori), La Clota, Begues, Plana Novella, Jafra, Fita, Sitges. Amb esmorzar en Begues

Aprox: 35 Km i 750m acum.
Nivell: moderat+
Tècnica: fortes pendents (Cami dels Penitents) però tot pista

Feia temps que volia travessar el Parc del Garraf i no veia la forma com fer-ho. Wikiloc m'ha ajutat seleccionar la ruta a fer. I tal i com deia el noi que la va penjar: No defrauda.

Sis a l'estació a les 7:30h ... inclus una mica abans. Hi havia ganes. Tren cap a Castelldefels i sortida amb foto de grup davant l'ajuntament quan encara no estaven els carrers posats.

Travesem la vila en direcció est des de l'estació i ens endinsem al Parc Natural del Garraf en direccí Nord buscant el Camí dels Penitens.

Carai amb el Camí dels Penitents, quina pujada ....

Borejant el Pic de les Aligues arribem a la nostre primera fita: La Clota (440m)

I despres de descansar una mica decidim fer el Pic de La Desfeta (525m) que no estava en el programa però que, de debó, mereix la pena per les vistes sobre tot el Delta del Llobregart, Castell de Gava, Pic de les Aligues ... etc.

Cap a Begues on fem un esmorzar de ciclista al Passeig de l'Esglesia.

Ens pujem a les bicis de nou i ens en dirigim cap al Est amb l'intenció de creuar el Parc Est-Oest.

I fet amb una breu parada a la Plana Novella per fer la foto de rigor.

Despres, a la Fita, decidim canviar de nou el recorregut i en comptes d'acabar la sortida a Sitges i tornar en tren cap a Vva ens anem directament a Vva per Mas Àlba, Sant Pere i Puigmoltó.

Estraordinària sortida .... despres de comentar-la amb altres habituals poso data a repetir-la de nou: 2/11/14

Finalment, el recorregut que hem fet és (10 Km més que els plantejats incialment):